Reclama

Viata cu aparat dentar cu safir : Saptamana 12

Am trecut de 5 zile la arcuri de otel. Deja presiunea pe dinti este putin mai mare dar nu pot spune ca ma doare. La atingere, dintii sunt insa sensibili. Daca ii apas cu degetul, dor putin. 

Primele doua zile dupa schimbarea arcului, mestecatul a fost cam inconfortabil, dar nu atat de tare incat sa mananc doar piureuri si supe. Apoi am revenit la normal.



Pentru ca dintii mei sunt cam imprastiati (am spatii mari intre incisivii de sus) si trebuie regrupati, doctorul a fixat niste ligaturi metalice (n-am idee cum se numers, sunt niste sarme) care sa grupeze toti incisivii la un loc, si caninii cu premolarii si molarii. Urmeaza ca arcurile de otel sa-i impinga in spate unde le e locul.



In poza, se vad ligaturile in zig zag. Nu stiu cat timp va trebui sa stau cu ele, presupun ca pana se vor inchide toate spatiile. Oricum, nu se simt si nu ma deranjeaza absolut de loc. Nu sunt foarte estetice, dar nici nu atrag atentia prea mult, in schimb sunt foarte eficiente. 

Se vad deja diferente, spatiile sunt mult mai mici ca la inceput. Am postat si prima poza cu aparatul (in ziua montarii) pentru a se vedea mai clar evolutia. Incet incet, si fara prea multe batai de cap, dintii mei capata un aspect estetic. 

Probabil nu voi avea niciodata un zambet pefect pentru ca am gura oarecum stramba (cum se vede si in poze, zambetul e mai ingust intr-o parte si mai larg in cealalta)...dar macar dintii sa fie drepti. 

Voi reveni in curand cu o noua postare, asa cu am promis voi face un review la dusul bucal de la AEG.

Comentarii

Reclama

Postări populare de pe acest blog

Concluzii dupa demontarea aparatului de safir

Review aparat dentar mobil Myobrace pentru copii