Reclama

Review aparat dentar mobil Myobrace pentru copii

aparat dentar mobil Myobrace pentru copii
Acum cativa ani, cand am fost cu fetita la stomatolog pentru o vizita de rutina, medicul a observat ca molarii de sus nu calca corect peste cei de jos. 

Mai erau si alte probleme de aliniere, insa la momentul respectiv ii cazusera destul de multi dinti de lapte si inca nu stiam cum se vor umple golurile. 

La 9 ani, la recomandare medicului ortodont, i-am pus un aparat dentar mobil din gama Myobrace (stage 1).


Scopul acestui aparat este de a antrena limba sa se pozitioneze corect, si prin exercitarea unor forte usoare sa se  alinieze anatomic  dintii.


Principalele obiective ale sistemului Myobrace: 
  • Corectarea respiraţiei nasale cu gură închisă
  • Corectarea pozitiei limbii
  • Înghiţire fără activitate a buzelor
  • O bună dezvoltare faciala
  • Fără bracketi sau extracţii dentare
  • Dinţi corect aliniaţi
aparat dentar mobil Myobrace pentru copii



Aparatul Myobrace este diferit de aparatul mobil clasic in sensul ca este realizat sub forma unei gutiere din silicon (mult mai groasa decat aparatul meu de contentie sau gutierele de tip Invisalign). Fiind foarte moale, m-am asteptat sa fie confortabil de purtat si sa fie usor acceptat de copil. Gresit! Fiind voluminos, era destul de greu de acomodat pentru gura unui copil de 9 ani. Ca sa respecte inticatiile medicului, trebuia sa tina gura complet inchisa si buzele lipite. Pentru asta era nevoie de un efort constant si voluntar din partea copilului. 


Partea buna a acestui aparat este ca trebuie purtat doar in timpul noptii si 2-3 ore in timpul zilei. Asa ca nu a fost nevoie sa-l poarte la scoala (ar fi fost cel putin ciudat - arata ca un boxer gata sa intre in ring!). Il purta 2-3 ore cat isi face temele si pe timpul noptii. Aproape in fiecare dimineata ii gaseam aparatul pe perna sau langa. 


Nu stiu cat de mult rezista in gurita in timpul somnului, insa la control s-au vazut imbunatatiri. Nu s-a corectat muscatura de tot, insa asta s-a intamplat pentru ca nu a purtat suficient aparatul. Dupa un an si ceva a renuntat de tot (cred ca i-a ramas mic) pentru ca o incomoda din ce in ce mai tare. Intre timp i s-au schimbat toti dintii si acum urmeaza sa ii punem un aparat dentar fix. 

Din momentrul in care va incepe tratamentul cu aparat dentar fix voi face postari periodice pentru a putea urmari evolutia. Toti cei interesati, vor putea afla cum decurge tratamentul de indreptare a dintilor cu aparat dentar fix pentru un copil de 12 ani.

Comentarii

  1. Cat costa un asemenea aparat pentru un copil de 9 ani?

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum 4 ani am dat 800 lei. Nu stiu cat mai costa acum. Probabil, depinde si te cabinet.

      Ștergere
    2. Buna ziua,eu acum aproximativ o lună am dat 1200 de le

      Ștergere
    3. Și eu astăzi am dat 800 de lei

      Ștergere
  2. Sincer, e o porcarie pe care o gasesti pe ebay cu 200 lei. Baietelul meu nu a putut sa il suporte si am platit 700 lei+consultatia medicului. Rezultatul...am schimbat medicul care i-a pus un aparat dentar care nu il deranjeaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pff! Eu am platit 1050 lei pe o astefel de gutiera, este posbil asa ceva? Isi bat joc de noi������

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu sunteti de acord cu pretul de ce nu ati cautat in alta parte mai ieftin?

      Ștergere
  4. Dacă aparatul i sa rupt ce pot face? Îl are de o săptămână se și văd îmbunătățiri. Dar nu știu cum a reușit să îl rupă în partea stângă jos. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergeti la medicul dentist cu aparatul. Daca se poate repara, va va ajuta.

      Ștergere
  5. Se poate lipi cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu. Nu am fost in situatia dvs. Dar daca mi s-ar fi intamplat, as fi mers cu gutiera la medic sa vedem ce se poate face.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Reclama

Postări populare de pe acest blog

Concluzii dupa demontarea aparatului de safir