Reclama

Viata cu aparat dentar: Ziua 7

dupa 1 saptamana
Asa cum am promis, am revenit cu noutati. A trecut o saptamana de la montarea aparatului si pot spune ca am inceput sa ma obisnuiesc cu el. Insa il simt in permanenta in gura. 

Cei mai multi care au trecut prin astfel de experiente, spun ca dupa o sapatamana doua, nici nu mai simteau ca-l au. Ei bine, astept cu nerabdare perioada aceea. Din fericire pentru mine, nu am experimentat nici un fel de durere. Absolut de loc! Nu toti au norocul asta.  In schimb, au fost momente in care am simtit o mancarime la nivelul gingiilor. 


Nu stiu daca e ceva obisnuit, pentru ca nu tin minte sa mai fi citit la nimeni despre asta. Sau poate ca eu sunt un caz special, pentru ca am deja o problema cu gingiile: pe partea interioara a dintiilor, gingia se desprinde, cred ca exprimarea dr. a fost "gingii volante". 
In fine, cu mancarea nu am probleme. Pentru ca nu m-au durut dintii, nu a fost nevoie sa continui regimul cu alimente moi. 

Pot manca orice, atata timp cat nu musc. Tai totul in bucatele mici ca sa-mi vina mai usor la mestecat. Inclusiv paine cu unt si cu gem am mancat...cu furculita si cutitul. A fost amuzant.



inainte


Lasand povestile la o parte, deja am observat ceva miscari la dinti. Cei doi incisivi frontali erau usor incalecati, iar acum s-au aliniat perfect. Am pus si poze, drept dovada. N-am reusit sa surprind imaginea din acelasi unghi, dar se vede diferenta. Nu ma asteptam sa vad vreo diferenta asa de rapid, asa ca evident sunt entuziastmata.


Capetele arcului mi-au facut ceva rani pe mucoasa obrajilor, dar nimic grav. Am pus ceara pe ele si s-a rezolvat, iar ranile s-au vindecat de la sine. Am folosit apa de gura Corsodyl, la recomandarea medicului (in principiu, pentru problema cu gingiile) si asta a ajutat la vindecarea ranilor mai rapid. este indicata in gingivita, ulcere bucale, afte. 

Eu am o problema cu aftele. Daca fac o rana cat de mica pe interiorul mucoasei, a doua zi cu siguranta fac afta...si ma tine vreo 10 zile indiferent cu ce-i dau (tinctura de propolis, glicerina boraxata....nimic nu merge). Asa ca ma asteptam sa fac afte pe rani...Dar, spre surprinderea mea, nu mi-a aparut nimic, iar ranile s-au vindecat de la sine.

Asa ca per total, sunt foarte multumita. Ma uit tot timpul in oglinda sa vad daca s-au mai miscat dintii. E ca atunci cand ai o tunsoare noua si in drum spre casa te uiti in toate vitrinele sa-ti admiri noul look.
Va tin la curent cu evolutia tratamentului de fiecare data cand observ vreo schimbare cat de mica.

Comentarii

Reclama

Postări populare de pe acest blog

Concluzii dupa demontarea aparatului de safir

Review aparat dentar mobil Myobrace pentru copii