Reclama

Viata cu aparat dentar: Saptamana 23

Saptamana 23
Saptamana trecuta mi-am montat aparatul si pe arcada inferioara. 

Procedura in sine a fost nedureroasa, mai ales ca stiam la ce sa ma astept. Mi-a luat vreo 3 zile sa ma obisnuiesc cu aparatul, adica a fost mai usor decat atunci cand mi-am pus apartul sus. 

Atunci a durat vreo 3 sapatamani acomodarea. In astea 2 zile dintii erau foarte sensibili. A doua zi m-au cam durut dintii si mucoasa buzei de jos era franjuri. Asa ca am luat apa de gura Corsodyl si situatia s-a imbunatatit simtitor. 

Acum nu ma mai deranjeaza aproape de loc. Sus nu mi-a mai schimbat arcul pentru ca mai am niste probleme de rezolvat. Trebuie sa fac un chiuretaj subgingival si abia apoi imi va pune arcuri mai groase care sa impinga dintii in spate. Maine are loc minunata interventie. 

Sper ca totul sa mearga bine si sa se vindece repede. Cititi si ultimul articol din serie, dupa demontarea aparatului aici: Dupa demontare

Comentarii

  1. Salut !

    Sunt foarte interesata sa aflu mai multe detalii despre clinica si pretul pe care l-ai platit pentru aparatul dentar. Motivul pentru care intreb este ca am avut ieri prima consultatie ortodontica la clinica Imperial Dent la doctorita Despina Miciulica. Pe langa abordarea ei (a recomandat extragerea a 2 dinti, comparativ cu 4 a altor doctori), mi-a inspirat foarte multa incredere. Voi alege aparat fix cu bracketi ceramici. Singurul lucru care ma pune pe ganduri este pretul acestuia= 3600 ron/ arcada. Cautand pe net, am dat peste Magic Dent unde pretul este mult mai mic: http://www.aparatdentar.ro/?page_id=9 . Adevarul este ca Imperial Dent e o clinica cu renume si folosesc aparatura moderna, iar la aceasta doctorita am ajuns prin recomandarea unei cunostiinte foarte multumita de rezultatul ei, cat despre Magic Dent nu am gasit review-uri pe net, si nu cunosc un doctor anume. Diferenta de pret este destul de mare si de cand cu bebele meu care are 7 luni, trebuie sa fiu mai grijulie cu banii :)
    M-ar ajuta foarte mult sa imi fac o imagine de ansamblu daca as cunoaste mai bine si cazul tau. (tinand cont ca sunt foarte novice in domeniu)
    Adresa mea de e-mail este: sumanirina@gmail.com

    O zi frumoasa, Irina

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus!
    Ți-am urmărit blogul cu evoluțiile în timpul purtării aparatului dentar. Aproximativ, tot așa am și eu dinții, cum erau ai tăi înainte să porți aparatul. M-am gândit ca în perioada următoare să îmi pun și eu aparat dentar.
    Doresc să te întreb cam la ce costuri ai ajuns cu aparatul plus restul, cu aproximație?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Daniel,
      Costurile (in RON) sunt urmatoarele:
      dosar radiologic complet 200
      detartraj + periaj profi 100 (era o promotie, acum e 150)
      mulaj dentar 30
      aparat 2500/arcada
      activare 50/arcada - o data la 3 saptamani (uneori la 1 luna, depinde de modul in care evolueaza tratamentul).

      Eu mi-am pus aparatul in august anul trecut. Acum am vazut ca s-a scumpit, e 2800/arcada. in rest, preturile au ramas la fel.
      In august mi-a montat aparatul sus (si am platit doar 2500), si dupa vreo 6 luni mi-a montat si jos. Deci nu am dat 5000 o data.
      Daca ai alte probleme de rezolvat inaintea montarii aparatului (carii, extractii, etc) atunci se vor aduna si acestea la calculul final.

      Ștergere
  3. Depinde de la caz la caz. Mie mi-a spus la inceput ca aproximativ 2 ani. De atunci a trecut un an si o luna. Peste o saptamana imi va da jos aparatul pentru ca la mie s-a corectat. Din ce-am mai citit, tratamentul dureaza in general intre 1-3 ani, dar sunt si cazuri foarte complicate cand poate dura si 5 ani.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Reclama

Postări populare de pe acest blog

Concluzii dupa demontarea aparatului de safir

Review aparat dentar mobil Myobrace pentru copii