Reclama

Prima zi cu aparatul dentar


aparat dentar safir
De fapt, prima zi a fost ieri. Dupa montare, am simtit o presiune pe dinti. Cel mai greu a fost sa inchid buzele. Buza de sus se aseaza mai greu, si nu tocmai confortabil peste aparatul dentar, ceea ce mi-a atras un nou nickname din partea sotului: ratusca (parca sunt botoasa tot timpul!) 

Dar azi, deja parca e un pic mai bine. Nu am facut rani pe interiorul obrajilor. Am pus ceara la capetele arcului pentru ca ma deranjau, si acum e bine.


Am pus si poze cu dintii mei inainte si dupa montarea aparatului. E adevarat ca si poza de dupa arata la fel de urat, dar va asigur ca nu e din cauza aparatului, ci a dintilor.

Ma asteptam sa fie mai rau. Sa doara mai tare. Din ce-am citit pe la altii, a doua zi dupa montare este durerea cea mai intensa. Asa ca m-am pregatit cu rezerve de nurofen. Surpriza! Este a doua zi dupa montare...fara durere. Simt aceeasi presiune ca si ieri, dar nici urma de durere. Sa nu credeti ca ma plang. E adevarat ca dintii sunt mai sensibili, si daca ii apas un pic cu degetul...cam dor. Dar daca stau cuminte, nu ma dor.

O problema ar fi ...ce mancam? Toate site-urile de specialitate recomanda ca in primele zile sa mancam alimente moi, care nu trebuie mestecate mult, ca sa nu ne doara dintisorii. Insa ni se dau prea putine exemple...si daca nu ai putina experienta intr-ale bucataritului, risti sa mananci iaurt si piure pana iti ies pe ochi.

Asa ca am sa dau cateva exemple de mancaruri...usor de facut si potrivite pentru perioada de adaptare (si nu numai) pe care le-am incercat. Deocamdata nu sunt multe...dar voi mai adauga pe parcurs.

Azi:
La micul dejun, am mancat lapte cu fulgi.
La pranz, supa crema de legume:
Am calit o ceapa si un morcov intr-o lingura de unt. Am adaugat 4 cartofi taiati bucati, o jumatate de ardei gras, si am pus apa cat sa-i acopere. Am lasat oala sa fiarba pana erau gata cartofii (cca.25-30 min). Am inchis aragazul, am sarat dupa gust si am pus totul in blender. Gata supa! In farfurie, se poate adauga si putin parmezan ras.
Diseara cred ca am sa fac lapte cu gris, sau cu orez....inca nu m-am decis.
Alte idei care imi vin in minte in momentul asta: mamaliga cu branza si smantana, piure de cartofi, pate de ficat....

Weekendul asta plec la munte, asa ca voi reveni cu noutati la inceputul saptamanii viitoare!

Cititi aici urmatorul post: Dupa o saptamana

Comentarii

  1. buna! mi am facut si eu un blog :) acc topic:D

    http://bigplussmile.blogspot.com/2011/11/extractii-horor.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc multa bafta si un zambet frumos!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Reclama

Postări populare de pe acest blog

Concluzii dupa demontarea aparatului de safir

Review aparat dentar mobil Myobrace pentru copii