Reclama

UPDATE review irigator bucal AEG MD 5503

irigator bucal AEG  MD 5503
Despre acest aparat am facut un review detaliat in 2011, pe care il puteți citi aici. Pentru ca de atunci a trecut mult timp si lucrurile s-au schimbat, am ales sa revin cu un update. 


La momentul in care am scris acel review aveam irigatorul de o luna. De atunci l-am folosit zilnic mult timp. Imi mentin parerea cu privire la gradul de curatare interdentara, a fost un aparat bun cu putere mare de curatare. Din pacate, nu pot spune acelasi lucru despre rezistenta in timp a canulelor din dotare. 


Din cauza presiunii mari, dupa folosire de 1-2 luni, canula nu mai ramanea fixata in aparat, jetul o impingea afara. 

Am folosit pe rand cele patru canule din dotare pana cand nu mai reuseam sa fixez nici una. Aceste canule pot fi considerate consumabile daca vreti, inlocuite periodic. Se gaseau de cumparat rezerve, doar ca nu prea erau pe stoc. Probabil cererea era destul de mica. Cand mi s-a stricat si ultima canula, nu am gasit nicaieri pe stoc. 

In aceeasi perioada mi-am scos si aparatul dentar, ceea ce a facut periajul mult mai simplu si nu am mai simtit nevoia de a folosi irigatorul. Cativa ani mai tarziu, simtindu-mi gingiile inflamate am inceput din nou sa caut canule de rezerva. Fiind un aparat destul de vechi, acest lucru e din ce in ce mai greu. 

Nu zic nu ca nu mai exista, insa la momentul respectiv nu am gasit nimic pe stoc. Asa ca a am inceput sa citesc review-uri si specificatii de la alte irigatoare. 

Revin cu un review dupa ce aleg un alt model.


Comentarii

Reclama

Postări populare de pe acest blog

Concluzii dupa demontarea aparatului de safir

Review aparat dentar mobil Myobrace pentru copii